Silver Βραβείο για την εκστρατεία ενημέρωσης «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες σου συνήθειες λόγω της Ψωρίασης»

Ημερομηνία: 28/07/2020




Βραβείο «Silver» απέσπασε η πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης και κινητοποίησης «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες σου συνήθειες λόγω της Ψωρίασης» που υλοποίησε η LEO Pharma Hellas- υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας -ΕΔΑΕ-, σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Reputation Unique. Συγκεκριμένα η διάκριση αφορά την κατηγορία Prevention and Disease Awareness Campaigns Award στην υποκατηγορία Autoimmune Diseases.

Εκπροσωπώντας την ΕΔΑΕ, ο κ. Ιωάννης Μπάρκης, Γενικός Γραμματέας, τόνισε: « Ως επιστημονική εταιρεία θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε δράσεις και να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες με στόχο την ενημέρωση του κοινού και την ανάδειξη του Δερματολόγου ως εξειδικευμένου γιατρού για τις παθήσεις του Δέρματος. Ο Δερματολόγος μπορεί να συστήσει την κατάλληλη θεραπεία ώστε να υπάρξει αποτελεσματική διαχείριση της νόσου (ψωρίαση). Μέσα από τη συγκεκριμένη εκστρατεία πιστεύω ότι στείλαμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους ασθενείς με ψωρίαση: Λύση δεν είναι να εγκαταλείπουν τις αγαπημένες τους συνήθειες αλλά να μην εγκαταλείπουν τη θεραπεία, να είναι σε επαφή με το γιατρό τους και το βασικότερο να συνεχίσουν να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας».

Η εκστρατεία υλοποιήθηκε το διάστημα Μάιος-Οκτώβριος 2019, με στόχο την παρότρυνση των ασθενών με Ψωρίαση, να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα και σε συνεργασία με τον Δερματολόγο τους να την αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά. Η κεντρική ιδέα αφορούσε πραγματικές καθημερινές εικόνες και ευκολομνημόνευτα μηνύματα για να παροτρύνουμε τους ασθενείς να αναζητήσουν λύσεις. Αφετηρία έναρξης της ενημερωτικής εκστρατείας ήταν η προβολή ενός spot ως κοινωνικό μήνυμα στην τηλεόραση αλλά και στο Διαδίκτυο, όπου η εκστρατεία « ταξίδεψε» ψηφιακά διαδίδοντας το μήνυμα σε όλη την Ελλάδα, με μεγάλη επιτυχία. Το spot είχε θέμα αγαπημένες καθημερινές συνήθειες όπως το γυμναστήριο, τη μαγειρική κλπ. που σε αρκετές περιπτώσεις αποφεύγουν τα άτομα που πάσχουν από κάποια μορφή ψωρίασης. Πρωταγωνιστής του spot ήταν ο γνωστός ηθοποιός/σκηνοθέτης Τάσος Ιορδανίδης που συμβούλευε τους ασθενείς να μην εγκαταλείπουν τις αγαπημένες τους συνήθειες λόγω της Ψωρίασης και τους παρότρυνε να επισκεφθούν τον Δερματολόγο τους, για να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αντιμετώπισης της νόσου. Η εκστρατεία ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία ιδιαίτερης εικαστικής απεικόνισης-graffiti σε κεντρικό σχολείο της Αθήνας από την εικαστική ομάδα UrbanAct αναδεικνύοντας αγαπημένες συνήθειες/αθλήματα, όπως η κολύμβηση, η ποδηλασία και το βόλεϊ στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας και ενθάρρυνσης, με τη φράση της εκστρατείας «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες συνήθειες» !

Τα Patient Partnerships Awards διοργανώνονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την εταιρεία Boussias Communications και το Health Daily υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) και του Συλλόγου Αντιπροσώπων Φαρμακευτικών Ειδών & Ειδικοτήτων (ΣΑΦΕΕ) .

Το βραβείο για την ΕΔΑΕ παρέλαβαν, ο Γενικός Γραμματέας του ΔΣ, κ. Ιωάννης Μπάρκης και το Μέλος του ΔΣ, κ. Χαράλαμπος Ζωγραφάκης.

Με την υποστήριξη της ΕΔΑΕ

www.edae.gr